کمی دیرتر

کوتاه نوشت های مذهبی مهدوی
مشخصات بلاگ
کمی دیرتر

پشتـ پنجرهـ بقیعـ
_______________________________


هر که از چشم بیفتاد، محلش ندهند

عبد آلوده شدن، خوار شدن هم دارد

اینستاگرام:
instagram.com/kamidirtar

تلگرام:
T.me/QalbeSalim

آخرین نظرات
شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۱ ق.ظ

وصیت نامه نوکر


السلام علی الحسین

 

وصیت نامه
اگر دیدید دارم میدهم جان
سفارش میکنم روضه بخوانید

وصیتنامه ی نوکر دو حرف است
وصیت میکنم : روضه بخوانید

از آنجائیکه که من بودم حسینی
حسینی ها فقط روضه بخوانید

مرا غسلم دهید با اشک دیده
ولی اول کمی روضه بخوانید

نماز میت نوکر قضا شد!
مسلمانان کمی روضه بخوانید

و خواهش میکنم هنگام تشییع
برای عزتم روضه بخوانید

رفیقان زیر تابوتم برایم
به رسم معرفت روضه بخوانید

قسم دادم که قبل از دفن جسمم
کنار پیکرم روضه بخوانید

لباس مشکی ام زیباست اما
ز کهنه پیرهن روضه بخوانید

کفن کردید ؟ باشد ! چند خطی ؛
ز شاه بی کفن روضه بخوانید

کفن دارم خجالت میکشم ؛ از
حصیر و بوریا روضه بخوانید

بجای ذکر تلقین زیر گوشم
به آرامی کمی روضه بخوانید

بریزید اندکی تربت به کامم
ز هجر کربلا روضه بخوانید

ز لیلا مادر نالان اکبر
برای مادرم روضه بخوانید

برای کشته ی غم های زینب
ز شام و کوفه و ... روضه بخوانید

سرم را میزنم صد بار بر سنگ
اگر از محمل و ... روضه بخوانید

خودم را میکشم یکبار دیگر !
اگر از میخ در ... روضه بخوانید

فشار قبر چیزی نیست نزدم
شب اول اگر روضه بخوانید

شب جمعه بجایم بین هیئت
دم و نوحه ، سپس روضه بخوانید

میان مجلس ترحیم نوکر
بجای فاتحه روضه بخوانید

به یمن سومین روز مماتم
سه روز و شب فقط روضه بخوانید

برای شادی روحم پس از مرگ
فقط روضه فقط روضه بخوانید

نظرات  (۲)

۰۶ مهر ۹۴ ، ۲۱:۴۵ بچه مجاهد

سلام و خداقوت

بسیارعالی

موفق باشید

بسیار زیبا
شاعر: یدالله شهریاری(روضه گرد)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی