کمی دیرتر

کوتاه نوشت های مذهبی مهدوی
مشخصات بلاگ
کمی دیرتر

پشتـ پنجرهـ بقیعـ
_______________________________


هر که از چشم بیفتاد، محلش ندهند

عبد آلوده شدن، خوار شدن هم دارد

اینستاگرام:
instagram.com/kamidirtar

تلگرام:
T.me/QalbeSalim

آخرین نظرات
جمعه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۰۲ ق.ظ

برای ابراهیم، سلام بر ابرهیم هادی



عکس ارسالی توسط بی نام!

و هدیه ای عالی از یک عزیزی که خاطرشو خیلی میخوام.
تشکر.



در ادامه مطلب هم یک خاطره بسیار زیبا از شهید ابراهیم هادی هست کمه پیشنهاد میکنم حتما بخونین:)

یه نفر اومده بود مسجد و از دوستان سراغ شهید ابراهیم هادی رو می گرفت .
بهش گفتم : " کار شما چیه ؟ بگین شاید بتونم کمکتون کنم "
گفت : " هیچی ! می خواهم بدونم این شهید ابراهیم هادی کی بوده ؟
قبرش کجاست ؟ "
مونده بودم چی بهش بگم ..
بعد از چند لحظه سکوت گفتم :
" شهید ابراهیم هادی مفقود الاثره ، قبر نداره .. چرا سراغشو می گیری ؟ "
با یه حزن خاص قضیه رو برام تعریف کرد :
" کنار خونه ی ما تصویر یه شهید نصب کردند که مال شهید ابراهیم هادی هستش . من دختر کوچیکی دارم که هر روز صبح از جلوی این تصویر رد میشه و میره مدرسه . یه روز بهم گفت :
" بابا این آقا کیه؟ "
گفتم : " اینا رفتند با دشمنا جنگیدن و نذاشتن دشمن به ما حمله کنه و شهید شدند . "
از زمانی که این مطلب رو به دخترم گفتم ، هر وقت از جلوی عکس رد میشه بهش سلام می کنه .
چند شب پیش این شهید اومده به خواب دخترم بهش گفته من ابراهیم هادی ام ، صاحب همون عکس که بهش سلام می کنی ؛
بهش گفته :
" دختر خانوم ! تو هر وقت به من سلام می کنی من جوابت رو میدم ؛
چون با این سن کم ، اینقدر خوب حجابت رو رعایت می کنی دعات هم می کنم "
بعد از اون خواب دخترم مدام می پرسه : " این شهید ابراهیم هادی کیه ؟ قبرش کجاست ؟ "
بغض گلوم رو گرفته بود .. حرفی برا گفتن نداشتم ؛
فقط گفتم : " به دخترت بگو اگه می خواهی شهید هادی همیشه هوات رو داشته باشه مواظب نماز و حجابت باش .. "‌

نظرات  (۹)

سلام

جالب بود :)

ممنون

سلام
خیلی خوشحال شدم...ممنووووووون
.
.
.
الکی مثلن من خیلی بی جنبم!

سلام ،برادر ،نه خسته !!!

"پست "جدید مبارک...



۲۰ تیر ۹۴ ، ۰۲:۴۱ خاک پای شهید
خدا خیرت بده اخوی...
سلام خیلی ممنون عاشق داداشمم
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صل علی محمد و آل محمدوعجل فرجهم
ابراهیم هادی 
زیباترین فردی که تو زندگیم شناختم
ابراهیم عزیزم چند روز دیگه میشه دو سال 
میشه دوسال که شناختمت یعنی افتخار بهم دادین و باهام آشنا شدین
ابراهیم چندروزه همون حس همون روزای اول آشنا شدن باهاتون و دارم و حس میکنم همش کنارمی
ابراهیم جوون این حس و خیلی دوست دارم هر چی و هم که یاد اون روزام میندازه رو خیلی دوست دارم
ابراهیم این خونه جدیدمون و دوست دارم چون حضورت و توش حس میکنم
ابراهیم مهربونم انقد دلم برات تنگ شده که نگو که دلم نمیاد تموم کنم حرف زدنم و باهات ابراهیم هادی عزیزم ابراهیم دوست داشتنی من با تموم وجودم دوستت دارم
ممنون که هستی ممنون که برامون دعا میکنی ممنون 
ابراهیمم کاش به خوابم بیای و باهام حرف بزنی 
ابراهیم مهربونم خیلی دوستت دارم
ببخشید که تو وبلاگ شما نوشتم وبلاگ خودم خراب شد و وبلاگ ندارم
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
پاسخ:
به دل نشست...
سلام..میخوام بگم داش ابرام.شما خیلی غیرتی هستید
واقعا احسنت دارید..به شما که فکر میکنم احساس میکنم یک کوه دعای گوی من است.همراه وهمنشین من است..داش ابرام حواست بهم باشه.دنیای اطرافم خیلی پر گناه وشلوغه.تروخدا حواست به من باشه.

ترو به همه معرفی میکنم ترو به جان مادرت اون دنیا شفاعتم کن..

سلام با اجازه کپی
۰۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۷:۴۹ گناهکار و روسیاه در گاه خداوند

بنام خدای بزرگ ومهربان که هرچی هست دست اوست بنام خدایی که بزررگی و عظمت بندگانش دست اوست بنام خدایی شروع میکنم که به بعضی بنده هایش عظمت بزرگی میده تا بعد از مرگشان نامشان به بزرگی و منش یاد میشود 

سلام بر دوستانی که زندگی ابراهیم هادی مطالعه کردن نمیدونم این شهید بزرگوار چه عظمتی در گاه خدا داره و نمیدونم این مطالب که از اون نوشتن واقعیت یا دروغ هست 

من به نوبه خودم به حاجت و حاجت گرفتن اعتقادی ندارم چون خیلی دم خانه اولیا خدا رفتم دست خالی برگشتم  چند مدت هست با این شهید بزرگوار آشنا شدم زندگینامه اش و خاطرات دوستان که ازش حاجت کردن خواندم ولی نمیدونم راست هست یا دروغ نمیدونم ناشر کتاب سلام بر ابراهیم از تخیلات خودش استفاده کرده یا واقعیت هست اینها همه بماند  چند ورز از تولد آقا ابرام میگذره میخوام از ته دلم ازش حاجت بخوام دست من گناهکار روسیاه درگاه خداوند بگیره تا من حاجت رو بشم اگر واقعا حاجت میده به خاک پاک مطهر شهدای کانال کمیل و شهدای گمنام و خواندم مداح زهرای مرضیه دخت نبی اکرم بوده قسمش میدم اگر حاجت میدم دست من گناه کار روسیاه درگاه خداوند بگیر گناهکارم شرمنده شهدا هستم ابراهیم جان دستم بگیر و در آخر سلام علی ابراهیم 

پاسخ:
سلام برادر ان شا الله حاجتتو بگیری و به ما هم بگی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی