کمی دیرتر

کوتاه نوشت های مذهبی مهدوی
مشخصات بلاگ
کمی دیرتر

پشتـ پنجرهـ بقیعـ
_______________________________


هر که از چشم بیفتاد، محلش ندهند

عبد آلوده شدن، خوار شدن هم دارد

اینستاگرام:
instagram.com/kamidirtar

تلگرام:
T.me/QalbeSalim

آخرین نظرات
دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۵۵ ب.ظ

پناه..

ای پناهمـ

وقتیـ همهـ طردمـ کردند..

 

یا ملجا کل مطرود...

فرازی از دعای جوشن کبیر
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۴
محمد مهرزاد

پناه

یا ملجا کل مطرود

نظرات  (۲)

ممنون

دعاهای ائمه در عین آسانی جملات ،پر از زیبایی و معرفتند.

ثلاث کلمات من مولانا علی علیه السلام فی المناجاة :

إِلَهِی کَفَى بِی عِزّا أَنْ أَکُونَ لَکَ عَبْدا وَ کَفَى بِی فَخْرا أَنْ تَکُونَ لِی رَبّا

   ***أَنْتَ کَمَا أُحِبُّ فَاجْعَلْنِی کَمَا تُحِبُّ  ***



سه جمله از مولایمان على(علیه السلام)در باب مناجات:

 خدایا مرا این عزّت بس است که بنده تو باشم،و برایم این افتخار کافى است که تو پروردگار من باشى،

  ***تو آنچنان هستی ‏که من دوست دارم،مرا هم چنان کن که خود دوست دارى.  ***
خدایا تورا شکر می کنم که اشک را آفریدی که عصاره ی حیات انسان است.آنگاه که در آتش عشق می سوزم یا درشدت درد می گدازم ، یا در شوق زیبایی وذوق عرفانی، آب می شوم، و سراپای وجودم روح می شود،لطف می شود،عشق می شود، سوز می شود،و عصاره ی وجود به صورت اشک،آب می شود و به عنوان زیباترین محصول حیات که وجهی به عشق و ذوق دارد و وجهی دیگر به غم و درد، بر دامان وجود فرو می چکد، اگر خدای بزرگ از من سندی بطلبد،قلبم را ارائه خواهم داد، و اگر محصول عمرم را بطلبد،اشک را تقدیم خواهم کرد.
(شهید دکتر مصطفی چمران)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی