کمی دیرتر

کوتاه نوشت های مذهبی مهدوی
مشخصات بلاگ
کمی دیرتر

پشتـ پنجرهـ بقیعـ
_______________________________


هر که از چشم بیفتاد، محلش ندهند

عبد آلوده شدن، خوار شدن هم دارد

اینستاگرام:
instagram.com/kamidirtar

تلگرام:
T.me/QalbeSalim

آخرین نظرات
شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۳۵ ق.ظ

به شوق صبح و سحر، شام تار هم خوب است

 

 

 

++مرا ببند که من جای دیگری نروم

برای عبد فراری حصار هم خوب است

_______________________________

 

 

به شوق صبح و سحر، شام تار هم خوب است

برای گریه شدن آبشار هم خوب است

 

تمام هفته خطا و غروب جمعه دعا

کمی خجالت از این انتظار هم خوب است

 

اگر چه لایق وصل تو نیستیم آقا

ولی کشیدن ناز نگار هم خوب است

 

گمان کنم که نمی بینمت، بگو غلط است

امید دادن این بی قرار هم خوب است

 

کسی به فکر شما نیست، همه خوبند

ملال نیست دگر، کار و بار هم خوب است

 

مرا ببند که من جای دیگری نروم

برای عبد فراری حصار هم خوب است

 

هوای شهر بد و گریه سخت و حال بد است

کمی هوا وسط این غبار هم خوب است

 

اگر نشد برسم من به پابوسی تو

برای این دل من وصف یار هم خوب است

 

برای اینکه به دست آورم دلت را من

قسم به فاطمه داغدار هم خوب است

 

مرا ببخش به دردت نخورد نوکریم

که بخشش دل این شرمسار هم خوب است

 

اگر که پای رکابت نشد شهید شوم

برای کشتن ما زلف یار هم خوب است

 

اگر اجل به وصالت مرا مجال نداد

امید آمدنت بر مزار هم خوب است

نظرات  (۵)

سلام،خداقوت
من خیلی وبلاگای مختلف رفتم، یه وقتایی ک دلم میگیره و خیلی وقتای دیگه...
ولی همیشه احساس می کردم نمی تونم گم شده ی خودم رو پیدا کنم، به قول شاعر:
من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر
من عاجز از گفتن و خلق از شنیدنش


ولی امروز ک دنبال یه عکس می گشتم وارد وبلاگ شما شدم...
انگار ک خودم این مطلبا رو گذاشته باشم
فک کنم از دعای داداش مهدیم باشه،حتمن شمارو میشناسه.
راستی،کنار در خوابگاه دانشجوییم مزار یه شهید گمنام یکی ی دونه و عزیزه، ک من صداش می کنم "داداش مهدی"
امروز ظهر داشتم باهاش حرف میزدم،  زود کمکم کرد.
 غروب ک یه سر رفتم پیشش حتمن کنار مزارش دعاتون میکنم.
ممنون، ان شالله ک بازم بتونم ب وبلاگتون سر بزنم
التماس دعای فرج
یاحسین

ممنون بابت شعر جذابتون

۱۵ آبان ۹۳ ، ۱۳:۳۷ پابسته؛ داستان‌های‌خیلی‌کوتاه
http://www.teribon.ir/archives/280085/%D8%B1%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%B6%D9%88%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B9%D9%85%D9%82-%D8%B1%D8%A7%D9%87%D8%A8%D8%B1.html
۱۶ آبان ۹۳ ، ۱۸:۴۱ مسافر88 آرام
سلام
ایام شهادت اباعبدالله تسلیت
عرض ارادت تون امضا شده به دست زینب کبری سلام الله علیها
دعامون کنین
أَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ وعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَ اَهلِک اعدائَهُم اجمَعین


خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی